Polityka jakości
Wizja polityki jakości
Pragniemy nieustannie zwiększać zaufanie naszych pacjentów i ich rodzin jako wiodący ośrodek kompleksowej rehabilitacji w regionie, oferując naszym chorym najwyższe standardy jakości w dziedzinie lecznictwa, rehabilitacji medycznej, społecznej, wsparcia psychologicznego i opieki.
Cel polityki jakości
Naszym celem jest możliwie wczesne po ostrej fazie choroby rozpoczęcie rehabilitacji i terapii, precyzyjna diagnostyka funkcjonalna, leczenie wspierane przez odpowiednie metody rehabilitacji oraz najnowocześniejsze urządzenia rehabilitacyjne to idea naszej działalności. Dążymy do otoczenia chorego opieką i troską wielospecjalistycznego zespołu rehabilitacyjnego w celu przywrócenia sprawności fizycznej i niezależności koniecznej do samodzielnego życia.
Polityka jakości realizowana jest poprzez:
- Wdrożenia, utrzymywania i doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością
- Prowadzenia działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi : usług medycznych, środowiska naturalnego,
- Przestrzeganie praw pacjenta,
- Udzielania świadczeń zdrowotnych, w szczególności prowadzenia całodobowej opieki nad pacjentem.
- Świadczenie usług z zakresu rehabilitacji medycznej w ramach wielospecjalistycznego zespołu terapeutycznego.
- Świadczenia usług z zakresu profilaktyki i edukacji w zakresie zachowań prozdrowotnych
- Zapewnienia pacjentom w pełni fachowej, kompleksowej opieki i obsługi świadczonej przez personel stale podnoszący swoje kwalifikacje
- Stosowania sprawdzonych, aktualnych metod usprawniania w oparciu o najnowocześniejszy sprzęt leczniczo-rehabilitacyjny
- Analizę i realizację potrzeb i oczekiwań obecnych i przyszłych pacjentów
- Kształtowanie świadomości personelu poprzez system szkoleń i profesjonalny dobór kadr
- Zapewnienia infrastruktury według najlepszych standardów europejskich
- Stworzenia klimatu współpracy zespołowej, wprowadzenia indywidualnej odpowiedzialności każdego pracownika za jakość świadczonej pracy.
- Nawiązywanie i doskonalenie współpracy z dostawcami i odbiorcami usług i materiałów;
- Planowanie procesów funkcjonujących w ramach placówki z wykorzystaniem nowoczesnych i bezpiecznych technologii informacyjnych.