Praca

Ogłoszenie
Dyrektor Instytutu Medycznego im. Jana Pawła II w Szczecinie
ogłasza konkurs na stanowisko

koordynatora pracy fizjoterapeutów
w Szpitalu Rehabilitacyjnym Świętego Karola Boromeusza

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia poniższe wymagania:

  1. Posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy magister na kierunku: fizjoterapia (warunek konieczny).
  2. Mile widziane ukończone studia podyplomowe, dodatkowe szkoły, kursy kwalifikacyjne z zakresu fizjoterapii i dziedzin pokrewnych.
  3. Posiada co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku fizjoterapeuty.
  4. Spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku koordynatora.

Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać następujące dokumenty:

  1. Curriculum Vitae z opisem przebiegu pracy zawodowej.
  2. Uzasadnienie przystąpienia do konkursu, list motywacyjny.
  3. Poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, oraz świadectwa ukończonych kursów kwalifikacyjnych.

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Konkurs na stanowisko koordynatora pracy fizjoterapeutów”, w terminie do 20 listopada 2025, w sekretariacie Instytutu Medycznego im. Jana Pawła II w Szczecinie, al. Wyzwolenia 52

Klauzula informacyjna dla kandydatów biorących udział w konkursie ogłoszonym przez Dyrektora Instytutu Medycznego na stanowisko koordynatora pracy fizjoterapeutów: 

  1. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy oraz czy osoba, której dane dotyczą, jest zobowiązana do ich podania.  Konsekwencje niepodania danych jest brak możliwości  do korzystania ze świadczeń udzielanych przez Instytut Medyczny
  2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  3. Informujemy, Administratorem danych osobowych Pani/Pana jest Dyrektor Instytutu Medycznego z siedziba w 71-506 Szczecin, aleja Wyzwolenia 52, tel. (91) 311 47 21, w którego skład wchodzą Szpital Rehabilitacyjny oraz Domy Pomocy Społecznej.
  4. W sprawach związanych z danymi osobowymi należy kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez e-mail: biuro@insmed.com.pl, (91) 311 47 21.
  5. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań w zakresie funkcjonowania Instytutu Medycznego w którego skład wchodzą Szpital Rehabilitacyjny oraz Domy Pomocy Społecznej na podstawie:
  • Prowadzenia działalności leczniczej na podstawie: Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 11 marca 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu leczenia szpitalnego (Dz. U. 2021 poz. 542) oraz Obwieszczenia Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 2024 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta ( U. z 2024 r. poz. 581);
  • Prowadzenia działalności statutowych domu pomocy społecznej na podstawie: 55, Ustawy o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1283) Ustawa określa: zadania w zakresie pomocy społecznej rodzaje świadczeń z pomocy społecznej oraz zasady i tryb ich udzielania organizację pomocy społecznej; w szczególności w celu zapewnienia realizacji przez dom pomocy społecznej usług bytowych, opiekuńczych, wspomagających i edukacyjnych na poziomie obowiązującego standardu określonego przepisami Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 marca 2018 r. w sprawie domów pomocy społecznej (Dz. U. z 2018 r. poz. 734);
  • Prowadzenia rekrutacji na podstawie: realizacji praw i obowiązków wynikających z Kodeksu pracy Ustawy z 26 czerwca 1974 r. (z późn. zm.), zgodnie z art. 221 1, prowadzenia rejestru pracowników – w związku z art. 94 pkt 9a i 9, zgłoszenia pracowników i członków ich rodzin do ZUS, aktualizacji i przekazywanie danych o zwolnieniach; Obwieszczenia Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej      z dnia 26 lutego 2024 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 497, 863, 1243.
  • podejmowania działań zmierzających do zawarcia i realizacji umowy z Instytutem Medycznym (art. 6 ust. 1 lit. b RODO, art. 6 ust 1 lit a RODO);
  • wypełniania obowiązków prawnych wynikających z przepisów szczególnych regulujących działalność Instytutu Medycznego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
  • dochodzenie i obrona przed ewentualnymi roszczeniami związanymi z zawartą umową lub z jej nie zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  1. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych zgodnie z art. 13 i 30 RODO mogą być wyłącznie:
  • podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa są podmioty, które przetwarzają Twoje dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).
  1. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania i przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzana przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
  3. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  4. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.  w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Share This
Szpital Rehabilitacyjny Świętego Karola Boromeusza przystąpił do programu „Dobry posiłek w szpitalu”. Zostaną nim objęci pacjenci Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej Szpitala Rehabilitacyjnego. Program ma na celu poprawę jakości żywienia w Szpitalu poprzez stosowanie diet odpowiednich do stanu zdrowia. Czytaj dalej
Napis Dobry posiłek w szpitalu

Zapytania ofertowe

Zapytanie ofertowe nr 1/2023
Zapytanie ofertowe nr 2/2023
Zapytanie ofertowe 2/2023 – wybór oferty
Zapytanie ofertowe 3/2023 Zobacz wszystkie
Napis Dobry posiłek w szpitalu

Dotacje

Szpital Rehabilitacyjny im. Świętego Karola Boromeusza został beneficjentem programu dofinansowania podmiotów leczniczych w zakresie wsparcia doposażenia w urządzenia robotyczne do rehabilitacji, ze środków Funduszu Medycznego Ministerstwa Zdrowia.
Dzięki programowi pozyskaliśmy 5 urządzeń robotycznych do rehabilitacji kończy dolnych i 3 urządzenia robotyczne do rehabilitacji kończyn górnych.
Urządzenia pozwolą na efektywne usprawnianie w oparciu o EMG oraz pozwolą na wykorzystywanie biofeedback w trakcie rehabilitacji chorych na choroby neurologiczne oraz będą stanowić istotne uzupełnienie pracy fizjoterapeutów.
Napis Dobry posiłek w szpitalu